Requisits
Persones aspirants que han participat en aquest procediment selectiu i que s'han d'incloure en la borsa preferent de personal funcionari interí
Documentació a presentar
Models:
Termini màxim
5 dies hàbils ( del 2 al 9 de desembre)
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei de Selecció
C/ Gremi de Corredors, 10, 3r (polígon de Son Rossinyol).
Tel.: 971177624
- Fax: 971177620
(oposicions@caib.es)
Observacions
D'acord amb el que estableix la Resolució de la consellera de Presidència i Administracions Públiques de modificació de la Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat de 16 de setembre de 2022 per la qual s'aprova la convocatòria del procés d'estabilització per concurs oposició per cobrir les places de personal funcionari de l'Administració general i especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 122, de 17 de setembre):
« 21. Publicació de la composició de les borses preferents de personal interí
21.1. Les persones que hagin participat en aquest procediment selectiu i que no l'hagin superat s'han d'incloure en borses de personal funcionari interí o de personal laboral temporal, específiques i preferents a les borses ordinàries i/o extraordinàries vigents en cadascuna de les administracions. En aquestes borses s'han d'integrar els candidats que hagin participat en el procés selectiu corresponent i no l'hagin superat, però sí que hagin obtingut la puntuació mínima de 5 punts en la fase d'oposició.
21.2. A l'efecte anterior, els tribunals revisaran i baremaran, exclusivament, els mèrits relatius a experiència professional prestada i reconeguda com a personal funcionari en el mateix cos, escala o especialitat de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i els coneixements de llengua catalana, que hagin estat declarats pels aspirants en les seves sol·licituds, segons la puntuació que li atorga l'annex 4...»
21.3. Pel que fa a l'acreditació i comprovació de mèrits declarats, resulta d'aplicació el procediment següent:
a) Els mèrits dels aspirants s'han d'haver al·legat i assolit en la data en què acaba el termini per presentar sol·licituds. Els aspirants queden vinculats pels mèrits que al·leguen dins el tràmit telemàtic, per tant, la puntuació resultant dels mèrits declarats determina la puntuació màxima que poden obtenir en la fase de concurs.
Els mèrits al·legats pel personal funcionari de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears que constin en el seu expedient personal els incorporarà d'ofici l'Administració, sense que sigui necessari acreditar-los.
Això no obstant, els candidats han d'acreditar el compliment dels mèrits al·legats que no són susceptibles d'inscripció en l'expedient personal o que no són susceptibles de comprovació per part de l'Administració...»
b) Els tribunals han de revisar la documentació acreditativa dels mèrits de l'apartat 21.2. i requerir als aspirants que acreditin els certificats de coneixement de català que no s'hagin pogut comprovar d'ofici atorgant un termini d'esmena de cinc dies hàbils a través dels mitjans que estableix la base 6.1....»
Mitjançant Acord de data 29 de novembre de 2024 del Tribunal del subgrup A2 del procés excepcional d'estabilització per concurs oposició per cobrir les places de personal funcionari de l'Administració general i especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, una vegada conclòs el procediment de revisió de la documentació acreditativa dels mèrits de l'apartat 21.2., el Tribunal requereix als aspirants del cos facultatiu tècnic, escala de tecnologies de la informació i telecomunicacions, especialitat informàtica, per a l'illa de Mallorca, que figuren a l'annex de relació de requeriments, que acreditin els certificats de coneixement de català que no s'hagin pogut comprovar d'ofici, atorgant un termini d'esmena de cinc dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà d'aquesta publicació (des del dia 2 fins al dia 9 de desembre, ambdós inclosos) a través dels mitjans que estableix la base 6.1.
L'acreditació dels mèrits s'ha de fer, si s'escau, mitjançant la presentació d'un escrit en la Seu electrònica de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, en el Registre General de l'Escola Balear d'Administració Pública o en qualsevol de les formes que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques
Podeu consultar l'annex de relació de requeriments amb les persones que han d'acreditar mèrits al Portal de l'Opositor (http://oposicions.caib.es) mitjançant la Consulta Personal.